På denne side finder du alle spørgsmål om de forskellige betalingsmetoder, fakturering og refundering. Har du et spørgsmål, som ikke er blandt de ofte stillede spørgsmål? Så lad os vide det!

Ofte stillede spørgsmål

Når ordren er afsendt fra vores lager, sender vi fakturaen til dig via e-mail!

Firmaer har mulighed for at betale med faktura. Vi anvender en betalingsfrist på 30 dage. Spredt betaling er ikke mulig for private ordrer.

Når du går til indkøbskurven, kan du indtaste din ønskede kode under “Rabat- eller kampagnekode” og trykke på fluebenet. Hvis den er gyldig, vil den blive anvendt med det samme.

Prisen på hjemmesiden er inklusive moms. Normalt er dette 21%, ved kassen får du en oversigt over det samlede beløb, og hvad momsomkostningerne er.

Hvis faktureringsadressen skal ændres, bedes du kontakte os. Det kan gøres via chat, e-mail eller vores kontaktformular.

Den nemmeste måde er at placere ordren igen. Hvis det virkelig mislykkes, råder vi dig til at kontakte os.

Det afhænger af, om du vælger en fuld kreditering/refundering eller ombytning. I tilfælde af en refusion vil vi altid gøre dette via den samme betalingsmetode. Vi krediterer dig det udestående beløb inden for 30 dage efter fuld behandling af returneringen, men dette sker normalt inden for 1-3 arbejdsdage efter behandling af returneringen. Forsendelses- og efterkravsomkostninger refunderes ikke.

Eller kontakt os direkte!

Er dit spørgsmål ikke besvaret ovenfor, og vil du gerne kontakte vores kundeserviceteam direkte? Send os en e-mail!

Valentina klantenservice

Kontaktformular

Send os en besked ved hjælp af formularen nedenfor. Haster dit spørgsmål? Angiv venligst dette i emnefeltet! Så går vi straks i gang med at arbejde for dig! Har du et spørgsmål om en eksisterende ordre? Glem ikke at oplyse dit ordrenummer.