Har du spørgsmål? Vi er her for dig!
Vi forsøger at hjælpe vores kunder så godt og hurtigt som muligt! På denne side forsøger vi at besvare de fleste spørgsmål direkte, men du er også velkommen til at kontakte vores vanvittige kundeserviceteam! De lytter til alle dine spørgsmål, problemer og, selvfølgelig, komplimenter!
Ofte stillede spørgsmål
Hvornår modtager du din ordre?
Bestillinger, der afgives inden kl. 19.00, afsendes samme dag på hverdage. I det usandsynlige tilfælde, at leveringen bliver forsinket, vil du selvfølgelig blive underrettet! Klik her for at få flere oplysninger om din ordre.
Er et produkt udsolgt?
Hvis et produkt i din ordre har en længere leveringstid, vil du se det tydeligt på webshoppen og få besked. Som standard sender vi kun din ordre komplet. Vil du gerne have en delleverance? Intet problem, bare spørg os via et svar eller via kontaktmulighederne nedenfor!
Hvornår modtager jeg min Track & Trace og faktura?
Når vi har afsendt din ordre, modtager du en forsendelsesbekræftelse på e-mail med din faktura og et Track & Trace-link til at spore din ordre. Disse kan også findes på din konto på webshoppen.
Hvad hvis du ikke er hjemme?
Hvis du ikke var hjemme, vil DHL forsøge igen hos en nabo eller på et senere tidspunkt. Hold øje med Track & Trace for mere info!
Er dit spørgsmål ikke nævnt her? Tjek vores andre kundeservicesider om returnering og garanti, betaling og fakturering samt bestilling og forsendelse.
Eller kontakt os direkte!
Er dit spørgsmål ikke besvaret ovenfor, og vil du gerne kontakte vores kundeserviceteam direkte? Send os en e-mail!

Udfyld kontaktformularen nedenfor, og du vil få et svar fra os så hurtigt som muligt.
Kontaktformular
Send os en besked ved hjælp af formularen nedenfor. Haster dit spørgsmål? Angiv venligst dette i emnefeltet! Så går vi straks i gang med at arbejde for dig! Har du et spørgsmål om en eksisterende ordre? Glem ikke at oplyse dit ordrenummer.